FIT & FLEXI

FIT & FLEXI

BODY BALLET / BODY ARTIS / BODY BALANCE / ŚWIADOMOŚĆ CIAŁA / POWER JOGA / STRETCHING / JOGA Z MAMĄ / AKROBATYKA / BALET DLA DOROSŁYCH
 

BODY BALLET

Body Ballet to trening inspirowany baletem klasycznym zawierający elementy tańca, pilatesu i fitnessu. Na zajęciach Body Ballet wzmocnisz i wyrzeźbisz całe ciało, zbudujesz niezbędne mięśnie jednocześnie poprawiając równowagę i stabilizację, spalając przy tym mnóstwo kalorii. Dzięki ćwiczeniom rozciągającym znacznie zwiększysz swój zakresu ruchu.
To trening pełen elegancji i gracji, który uczy świadomości ciała i kontroli nad nim. Zajęcia składają się z ćwiczeń cardio, ćwiczeń na podłodze oraz stabilizujących ćwiczeń zaczerpniętych z baletu klasycznego. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich niezależnie od wieku i poziomu sprawności, nie jest wymagane doświadczenie w tańcu.

BODY ARTIS

W pełni funkcjonalny zestaw ćwiczeń dla tancerzy, stworzony w celu uzupełnienia i pogłębienia treningu tanecznego oraz poprawy elastyczności całego ciała. Ćwiczenia skomponowane są tak, by wyrzeźbić i wzmocnić wszystkie grupy mięśniowe, jednocześnie odciążając kręgosłup. Na zajęciach nie zabraknie ćwiczeń wzmacniających, modelujących sylwetkę oraz ćwiczeń stabilizujących i takich, które wspomogą spalanie tkanki tłuszczowej. Ciało w ruchu łączy się z umysłem. Regularny trening ma na celu zwiększenie siły, elastyczności i jędrności mięśni, zwiększenie świadomości i kontroli nad własnym ciałem oraz zadbanie o kręgosłup.

BODY BALANCE

Zajęcia są połączeniem jogi, pilatesu, barre au sol oraz treningu metodą Gyrotonic ®. W trakcie tej godziny treningu chcemy kompleksowo zadbać o całe ciało. Skupimy się na pogłębieniu świadomości ciała, uaktywnimy mięśnie głębokie, wzmocnimy poszczególne i niezbędne w tańcu partie mięśniowe, popracujemy również nad ogólną kondycją – cardio oraz rozciągnięciem. Zajęcia zakończymy tzw. Unwinding, czyli wyciszeniem i skupieniem energii do ciała, po to aby w pełni zbalansować organizm. Porządne przygotowanie się do całego dnia z tańcem to podstawa każdego tancerza!

JOGA Z MAMĄ

Jeśli chciałabyś ćwiczyć i popracować nad sylwetką, a zajmujesz się dzieckiem, zacznij praktykę jogi razem z nim! Joga z mamą to nie tylko czas dla Twojego ciała, który pozwoli wrócić do formy w łagodny sposób. To również wspaniały czas, który możesz spędzić z dzieckiem poza domem, pozostając w bliskości z nim. Joga z mamą pogłębia więź z niemowlakiem, uspokaja go i relaksuje. Na zajęciach wzmocnisz całe ciało i odprężysz umysł. To specjalny zestaw ćwiczeń i asan skomponowany tak, by mamy mogły wspólnie ćwiczyć z niemowlakami, a także z nieco starszymi pociechami.

VINYASA JOGA / POWER JOGA

Vinyasa to dynamiczna forma jogi, w której stosowany jest jedyny w swoim rodzaju system "ruch - oddech". Jedyną zasadą jest odpowiednie łączenie vinyas, w sposób odpowiadający wdechowi i wydechowi. Podczas intensywnego ruchu przy wielu asanach ciało oczyszcza z toksyn wszystkie warstwy tkanek oraz dotlenia je. Vinyasa jest idealna dla osób rozpoczynających swoją przygodę z dynamiczną jogą. Dla zaawansowanych w praktyce będzie to możliwość rozwijania wewnętrznej i zewnętrznej równowagi, siły, elastyczności i wytrzymałości oraz możliwość doskonalenia poprawności wykonywanych asan. Joga jest narzędziem do pracy nad sobą, swoim ciałem, przekraczanie granic swoich możliwości fizycznych i mentalnych. Vinyasa może popchnąć Cię do przekraczania swoich granic, Twoje ciało nabierze sprężystości i giętkości, rzeczy niemożliwe staną się wykonalne!

ŚWIADOMOŚĆ CIAŁA

Zajęcia skierowane są do wszystkich chcących odreagować codzienny stres poprzez wytworzenie w ciele pozytywnej i kreatywnej energii, wykonując ćwiczenia i zadania taneczne i choreograficzne, obejmujące przede wszytskim elementy zaczerpnięte z praktyki pilatesu, jogi i technik relaksacyjnych, pomocne w doświadczaniu świadomego ciała, jako najlepszego własnego przewodnika w rozwoju osobistym.
zajęcia prowadzą artyści Teatr Dada von Bzdülöw

Wymagane obuwie zmienne, sportowe, z jasną podeszwą